Nekad Urban | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
3
Användarnamn: Urban

Vad heter du? Urban

Ange ditt födelsedatum: 16 September 2000

Ange ditt Discordnamn: cpurb4n

Berätta kortfattat om dig själv: trevlig snäll bra på att rp

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar om dagen, men om jag är hos morsan kanske 1 timme per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sen Avena startade upp

Varför ansöker du som staff på Avena? jag vill kunna hjälpa folk på server har märkt av mycket vdm så vill gärna hjälpa fol

Vad är din uppgift som Staff? att se till att alla trivs på server och är trevliga

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer resa folk som behöver och hjälpa med problem

Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker lugna ner personer kanske deffar dom och låta den en prata och sen låter den andra prata

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

D3'

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Ledsen att säga det men med en sån här ansökan kommer du inte långt…
Du måste utveckla mycket mer.
Sen är det inte jag som bestämmer det så vet inte men med tanke på vad jag sett andras ansökningar och om dom blivit godkända också vidare.

Roy

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
3
+rep @Urban Försökte sitt bästa <3

.rexy200.

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
3
Ledsen att säga det men med en sån här ansökan kommer du inte långt…
Du måste utveckla mycket mer.
Sen är det inte jag som bestämmer det så vet inte men med tanke på vad jag sett andras ansökningar och om dom blivit godkända också vidare.
Hur är du så säker på det? Man måste ju inte skriva mycket för att en ansökan skall bli godkänd?

vAlexx

Utvecklare
Forumpersonal
Utvecklare
Meddelanden
892
Trofépoäng
26
Att skriva mycket eller att visa sin kompetens är två skilda saker. En kort ansökan som tydligt visar hög kompetens har lika stora, om inte större, chanser att bli godkänd än en ansökan på över 2000 ord. Trots detta skulle jag ändå rekommendera att denna ansökan redigeras och utvecklas eftersom svaren är väldigt outvecklade och ej ger tydliga svar.

OskarFish121

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
-rep tycker att du borde utväckla för de e inte så utväcklat!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom