- Meddelanden
- 9
- Trofépoäng
- 3
Användarnamn: Urban
Vad heter du? Urban
Ange ditt födelsedatum: 16 September 2000
Ange ditt Discordnamn: cpurb4n
Berätta kortfattat om dig själv: trevlig snäll bra på att rp
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar om dagen, men om jag är hos morsan kanske 1 timme per dag
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sen Avena startade upp
Varför ansöker du som staff på Avena? jag vill kunna hjälpa folk på server har märkt av mycket vdm så vill gärna hjälpa fol
Vad är din uppgift som Staff? att se till att alla trivs på server och är trevliga
Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer resa folk som behöver och hjälpa med problem
Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker lugna ner personer kanske deffar dom och låta den en prata och sen låter den andra prata
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Support
Vad heter du? Urban
Ange ditt födelsedatum: 16 September 2000
Ange ditt Discordnamn: cpurb4n
Berätta kortfattat om dig själv: trevlig snäll bra på att rp
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar om dagen, men om jag är hos morsan kanske 1 timme per dag
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sen Avena startade upp
Varför ansöker du som staff på Avena? jag vill kunna hjälpa folk på server har märkt av mycket vdm så vill gärna hjälpa fol
Vad är din uppgift som Staff? att se till att alla trivs på server och är trevliga
Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer resa folk som behöver och hjälpa med problem
Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker lugna ner personer kanske deffar dom och låta den en prata och sen låter den andra prata
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Support