Godkänd tim | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tim

Medlem
Meddelanden
52
Trofépoäng
8
Användarnamn: tim

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199277865136/

Ditt Hex-ID eller BanID: 990

Vad är din discord tagg? 8007

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? lulle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-22 231407.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej! Jag ville bara säga att jag fattar att jag kanske lallade lite väl mycket, men jag blev lite förvånad över att jag blev bannad i 4 dagar utan att få en varning först. Jag menade inget illa, och vill gärna fortsätta spela på servern, bara att veta lite bättre nu vad som gäller. Hade uppskattat om ni kunde ge en varning nästa gång istället, så man hinner rätta sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev i encro för en i old riders har hålt på med mig och då skrev jag att old rider äger dalen och då fick jag ban tycker inte riktigt att det är en ban och sedan hottade han med att jag skulle få indraget i krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker både och men jag tykcer att det inte var så mycwker lall mer hämd på det som pratade skit om en vet inte vad ni tycker men jag skulle tycka att det är felaktig ban men också kanske en giltig ban men skulle vilja ha en varning först

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för vdm rdm powergaming metagaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tycker ju att jag inte har gjort något fel men om det tycker att det är en ban så får det tyckka det det är ju de som är staff inget jag kan göra åt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38