Godkänd tim | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

tim

Medlem
Meddelanden
52
Trofépoäng
8
Användarnamn: tim

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199277865136/

Ditt Hex-ID eller BanID: 101593

Vad är din discord tagg? 8007

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? N1lsson

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-15 230916.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffen bannade mig för att jag körde på folk och rätt ny till staden och väldigt ledsen för det jag gjorde sedan var jag ochså sur för vi hade prcis varit i ett call med en staff och han bannade min kompis för så onödiga saker och vi blev sura men nu är vi/jag jätte ledsen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hade prcis varit i ett call med en staff och han bannade min kompis för 30 dagar för en staff diss för att han sa håll käften och då så gick vi och körde på personer för det vi gjorde fel och tog ut våra känslor på andra personer som inte försände det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag var sur på min kompis så jag körde på honom är jätte ledsen för att jag inte kan köra avena pls unbanna mig OCH LÄRT mig att man inte får allt man vill

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm metagaming powergaming jag har lärt mig av mina mistag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunnat kontrolerat mina kännslor istället för att ta ut det på andra personer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

N1lsson

Servervakt Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
73
Trofépoäng
6
godkänd banöverklagan!

Top Bottom