Godkänd tim | Temporär Ban Överklagan [crime]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

tim

Medlem
Meddelanden
52
Trofépoäng
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199277865136/

Ditt Hex-ID eller BanID: 415703

Vad är din discord tagg? 8007

Vem var det som bannade dig? vampire

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-08 012242.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? suntförnuft

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: ´jag skulle hjälpa mina kompisar och han va död så tog jag han för min andra kompis tog min andra kompis så jag råka ta polisen jag skulle ta han till sjukhus sen ta han som gissla till rån och fattar nu at det är fel men kommer alrdig göra om det medans kommer jga tänka efter vad jag gör

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag tycker staffen hade rätt det var suntförnuft men fattde inte riktigt jag har sätt personer gjort så på mig så jag trode att man fick göra så då e ju det no shit att jagh också vill göra det och kommer aldrig göra om detta jag gjorde

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: powergaming metagaming rdm vdm ooc

Hur hade du kunnat göra annorlunda? kanske tänka efter och göra bättre beslut

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Top Bottom