Intervju Theo1 | Medlemskap ansökning [Uixo7985]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo1

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? pappa5793

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2004

Berätta om din karaktär. Sergei Gustavsson är nyinflyttad till staden efter att ha lämnat sitt tidigare liv bakom sig som polis i en mindre stad. Han valde att flytta för att få en nystart och komma bort från den korruption och trötthet som successivt växte fram i hans gamla arbetsmiljö. Trots det har han aldrig släppt sin känsla för rättvisa eller sin respekt för lagen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är lojal, tålmodig och analytisk.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Försiktig, Reserverad och Envis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som person kan bidra till servern genom att vara en positiv och engagerad medlem i communityt. Jag är alltid öppen för att hjälpa nya spelare att komma igång och ge tips om hur man spelar eller skapar bra rollspel. Jag tycker om att skapa bra stämning och hjälpa till att hålla en vänlig och respektfull atmosfär, både i och utanför spelet.
Jag är också kreativ och gillar att komma på nya idéer och scenarion som kan göra spelet mer spännande för alla. Om jag ser något som kan förbättras, är jag inte rädd för att komma med förslag och hjälpa till där det behövs. Jag vill alltid bidra till en bättre gemenskap och göra servern till en plats där alla känner sig välkomna och har roligt.
Sist men inte minst, jag följer serverns regler och gör mitt bästa för att alltid agera ansvarsfullt. Jag vill att alla ska kunna ha en bra och engagerande spelupplevelse.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rollspel inom fivem sedan 2017 men tog en paus 2020 för att nu återigen testa. Tyckte det blev för oseriöst sist.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du fokuserar på att skapa en rollspelssituation där båda parter, även om ni är på olika sidor, får en bra och givande upplevelse – och där motparten faktiskt har chans att lyckas eller vinna i sitt mål. Det handlar om att bidra till en intressant dynamik där både du och motspelaren får utrymme att utvecklas, även om ni är i konflikt med varandra.

Vad är suntförnuft för dig? För mig handlar sunt förnuft om att använda sitt omdöme och sin praktiska känsla för att fatta beslut som är rimliga, logiska och välgrundade i en given situation. Det är inte alltid de mest tekniska eller teoretiska lösningarna, utan snarare att förstå vad som känns rätt och fungerar i.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, FEARRP, COPBAIT, NLR.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Uixo7985

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Meddelanden
120
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom