Nekad Tammert11 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Tammert11

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tammert11

Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? Lucas8421

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Berätta om din karaktär. och jag gillar att jobba med bilar och åka runt mycket med bilar

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär jag gillar inte att bråka med folk jag ger inte upp lätt ,jag gillar att jobba,jag är hjälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär när jag blir arg så blir jag arg. har inge fler

Vad kan du bidra med till serverns RP? snabbare hjälp i staden

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man låter denna andra personen vinna

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft innebär för mig att man tänker efter innan man gör saker och att man inte bara gör sakerna utan man tänker efter

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait: det innebär att man vill ha en polis uppmärksamhet, till e.x om man kör snabbt brevid en polis. RDM: det innebär att man dödar elle rslår en person utan anlednig

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill hjälpa folk så att dom blir glada :)

Top Bottom