Nekad Tammert11 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Tammert11

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tammert11

Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? lucas8421

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2000

Berätta om din karaktär. karrar jansson hade en svår uppväxt hans pappa lämnde honom när han va liten så han har bara levt med sin mamma dessa åren som gått.karras mamma va helt själv så hon kunde inte fokusera på mig för hon behövde jobba för att få pengar så karrar va ensam mycket.Karrar har intressen av bilar och gillar att mecka med bilar som behöver hjälp.Karrar är osäker på att göra saker men han löser det. ändå och det blir bra.karrars planer e att hjälpa folk så mycket det behöver

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär empatisk: Han förstår andra och skapar realistiska interaktioner. kreativ:Karrar gillar att skapa och fixa, inom bilar. Loyal och bilintresserad: Karrar är lojal och älskar bilar, perfekt för bilrelaterade äventyr.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Emotionellt distanserad.Hans inre konflikter gör att han ibland håller andra på avstånd, vilket kan skapa barriärer i relationer.sätter överkrav:Han sätter höga krav på sig själv, vilket leder till stress och frustration när han inte når sina egna förväntningar.osöker Karrar tvivlar ofta på sina förmågor och beslut, vilket gör att han kan verka osäker eller tveksam i olika situationer men gör sakerna bra ändå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att jobba och bidra till servern genom att ta på mig olika arbetsuppgifter och samarbeta med andra spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på andra FiveM-servrar och är van vid att arbeta och skapa realistiska interaktioner.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ger vinnsten till person man gör något med till e.x ett race eller något sånt men man ger vinnsten till dom.Man försöker vinna med ändå inte.

Vad är suntförnuft för dig? ör mig så är det att man tänker efter vad man gör och inte bara gör det utan man tänker på vad de kan bli för konsekvenserna på vad man gör om man inte tänker efter

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RP:Du måste hålla dig till din karaktärs bakgrund och agera enligt deras personligheter. Allt beteende som inte är realistiskt eller passar in i din karaktärs roll kan leda till varning eller avstängning.respekt:Alla spelare ska behandla varandra med respekt, både i spelet och i chatten.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att utveckla min karaktär och skapa bra relationer i spelet. Jag tycker också om bilar och skulle gärna vara med i bilaktiviteter. Jag vill bidra till en positiv stämning på servern och är öppen för feedback för att alla ska ha kul.

Top Bottom