Nekad Tammert11 | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tammert11

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? tammert11TTV

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 1989

Berätta om din karaktär. karrar jansson hade en svår uppväxt hans pappa lämnde honom när han va liten så han har bara levt med sin mamma dessa åren som gått.karras mamma va helt själv så hon kunde inte fokusera på mig för hon behövde jobba för att få pengar så karrar va ensam mycket.Karrar har intressen av bilar och gillar att mecka med bilar som behöver hjälp.Karrar är osäker på att göra saker men han löser det. ändå och det blir bra.karrars planer e att hjälpa folk så mycket det behöver

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snäll, trevlig och omtänksam, och ställer alltid upp när någon behöver hjälp – vare sig det handlar om att ge skjuts till olika platser eller köra någon till sjukvården. Han har också ett stort intresse för bilar

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan lätt bli irriterad om någon pratar respektlöst eller dumt mot honom. Han är känslig när det gäller personliga påhopp och kan bli arg, särskilt om han har druckit. Hans tålamod har gränser, och han blir snabbt defensiv när någon försöker provocera honom. Om någon hotar eller slår hans vänner, kan han bli våldsam och agera utan att tveka för att försvara dem han bryr sig om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att jobba och bidra till servern genom att ta på mig olika arbetsuppgifter och samarbeta med andra spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på andra FiveM-servrar och är van vid att arbeta och skapa realistiska interaktioner.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ger vinsten till nån annan att man låter motståndaren vinna med mening

Vad är suntförnuft för dig? snuntförnuft för mig är att man tänker efter innan man gör dåliga skaer t.ex

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm,Rdm,Copbait, Powergaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att utveckla min karaktär, bygga relationer och delta i bilaktiviteter. Jag vill bidra till en positiv stämning på servern

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38