Mildrad Sven.se | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sven.se

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199712625135/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000016872e1ef

Vad är din discord tagg? sickan08

Vem var det som bannade dig? zarbzdzn

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-29 162426.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För att jag gjorde fel

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag och mitt gäng skulle göra ett butiksrån och skulle skaffa gissla och vi tog några vi kände och jag visste inte att man inte fick göra det för att jag är ganska ny och jag är van med andra servers regler och visste inte det. Men sen så visste jag inte heller att man inte fick gå med gisslan och när jag har blivit rånad och har blivit bärd sådär så jag trodde att man fick göra det men sen ville dem råna en till affär och jag tyckte att det var en bra ide och jo det är lite orealistisk att råna en affär typ direkt efter men vi gjorde det och då tog vi med oss gisslorna som vi kände och det var ett polis bil som kom lite försent och vi flydde därifrån och vi trodde det var en bra rån men fick veta att jag skulle hoppa på support och tänkte att vi är körd jag och en annan Lil_Adolf och så slutade det.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Inte riktigt fel men jag tänkte om man skulle kunna sänka lite eller ta bort bannet. Jag har lärt mig av misstagen och tänker inte göra om dem och riskera gänget eller min Krim-roll och jag borde ha läst reglerna men jag såg andra göra det och var van med andra servers regler men nu har jag läst alla regler och vet vad jag ska göra.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har blivit bannad tidigare för att ha haft på mig machete Krim roll och tror också att jag har rånat någon utan Krim men jag lärde mig av det och skaffade Krim och har inte brutit mot reglerna tills nu.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag borde ha läst reglerna noggrant istället för att tro att jag vet allt och jag borde ha skaffat ett riktig gissla lämnat gisslan över till polisen och pratat med polisen istället för att bara fly med fake gisslorna och inte rånat ett annat butik direkt efter och borde ha väntat ett tag innan man skulle göra en till rån men jag skulle göra en grej och var stressad så jag tänkte inte på det.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom