Godkänd Sukraml07 | Medlemskap ansökning(adde)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sukraml07

Medlem
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Användarnamn: Sukraml07

Vad är ditt namn i verkligheten? markus

Vad är ditt discord namn? sukraml07

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär william karlsson. william är född 2001-03-26. william växte upp med en pappa och en mamma samt 2 syskon. william föddes i de finare områdena i Tyskland, där kommer hans efternamn ifrån. william var rolig social och hade många vänner som han lekte med i början. william pappa och mamma dog senare i en bil crash när de skulle hem till william efter dom var och handlade. william blev snabbt deprimerad men han hade alltid sina 2 syskon, Oskar och Ching. Oskar och Ching stöttade william hela hans liv och hjälpe honom men livet. Senare därpå dog Ching och oskar, de hade hamnat i en fight med 4 andra killar och tillöslut blev Oskar och Ching skjutna. william tänkte ta livet av sig, men sedan hittade han avena staden i Sverige. Han flyttade dit och hade höga förhoppningar. william startade ett eget bil företag och sålde flera bilar, han blev snabbt rik och köpte sig fina saker. william största intresse är bilar, han älskade bilar speccielt BMW eftersom hans pappa hade en Bmw M3. Allt från bilar till hus till båtar. Han hade dock inte 2 viktiga saker. En fru och vänner. william började hänga på klubber och chilla runt, senare därpå hittade han en tjej och massa polare. william liv omvandlades från hemskt till fantastiskt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till social, bra, mogen och rolig RP till servern. Jag vill skapa roliga scenarion och göra dem ännu roligare i framtiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinnst innebär att man inte bara ska spela för sin egen del, utan man ska också spela för de andras del. Ett exempel är ifall man blir tagen av polisen, ska man inte göra allt i si n makt för att kunna komma loss, speciellt inte skjuta. Men tillbaka till exemplet så måste man tänka på att det ska vara ett roligt scenario för båda patrarna så att det blir en rolg RP och inte en självsik RP!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och förstår dem. Ett exmepel är Fear RP som innebär att man ska vara rädd för sitt liv i Rolespelet, ett annat exempel är Combat loggning som innebär att man inte kan Quita spelet ifall man är inne i ett scenario. Ett annat exempel är Copbait som innebär att man inte ska försöka få polisen efter sig, det gäller också att man inte kan t.ex ifall man ser en polis så ska man inte köra framför och sladda med sin bil bara

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på andra Roleplay servrar innan och har kört på avena

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
155
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom