Godkänd Lionel00 | Temporär Ban Överklagan [Sukraml07]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lionel00

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lionel00

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199487124009/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b020229

Vad är din discord tagg? 1ion3l

Vem var det som bannade dig? Sukram

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror sukram valde banna mig för att jag gjorde en driveby på polisen då jag inte ville dö å valde döda han då det var sista utvägen för oss eftersom bilen också rykte å deras bilar är snabbare än våra. Dock så står de ej i reglerna att man inte får göra en driveby på en polis alltså vi sköt ut bilen och döda han å drog lika snabbt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att de blev en skottlosning på ett gängområde och crips kom å vi börja skjuta sedan så kom polisen när vi försökte fly å de har hänt förut att polisen följer efter oss å pitar oss i 300. Men sedan kom polisen vi körde in i en stolpe å bilen börja rycka polisen gick sedan ut å försökte rikta pistol för att kanske skjuta oss men vi var snabbare å körde iväg. I reglerna står det Att man får göra en driveby per dag men inte riktat mot vem som vi valde då göra de på polisen då vi såg möjligheten som sista utvägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så var det ingen som gjorde fel utan jag följer bara reglerna som står på hemsidan och de står så att man får göra en driveby per dag och det valde jag då göra. Det står inget om vem man får göra de på och inte som sagt de var våran sista utväg och tyckte att bannen var lite felaktig och att reglerna kunde varit tydligare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad sedan tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att fly istället för att skjuta men de gick ju inte så bra eftersom vi åkte in i en stolpe å bilen var blockerad av polisbilen bakom å han kommer ut å försöker skjuta så vi valde att skjuta han från bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom