Nekad Sukraml07 | Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Sukraml07

Medlem
Meddelanden
36
Trofépoäng
8
Användarnamn: Sukraml07

Länk till din steam profil: ja du bra fråga

Ditt Hex-ID: 110000146b5de00

Vad är din discord tagg? SukramL07

Vem var det som bannade dig? någon nisse41

Bild på banmeddelande: (DID NOT ANSWER QUESTION)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja han tror att jag vdmade och rdmade men vdm var ds från min sida sen vet jag inte vad han såg direkt från hans klipp sen rdmen var inte en rdm för det var sistautvägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med min polare och vår bil var sönder jag hoppar ut ur bilen råkar skjuta ett skott i luften polisen kommer han drar upp vapen jag popar han de andra poliserna kommer jag poppar en till sen taggar jag och då råade jag ds in i en polis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban sen bannade han mitt i senario också

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja mitt vapen hade inte buggats och skjutit

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Top Bottom