Nekad Sukraml07 | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sukraml07

Medlem
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Användarnamn: Sukraml07

Vad är ditt namn i verkligheten? mirre

Ange ditt födelsedatum: 29 November 2007

Ange ditt Discordnamn: SukramL07

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter markus jag är 16 år gammal fyler 17

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ skol dagar 16:00-01:00 annars typ 13:00-02:00 men beror på lite också

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sedan start

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker om att bli staff på Avena eftersom jag brinner för att skapa en trygg och positiv miljö för alla spelare. Jag uppskattar gemenskapen och atmosfären som finns här, och jag vill bidra till att den bevaras och utvecklas. Genom att vara en del av staff-teamet hoppas jag kunna hjälpa till att lösa problem, stötta spelare och bidra till en välkomnande upplevelse. Med min erfarenhet och mitt engagemang tror jag att jag kan göra en positiv skillnad och hjälpa Avena att växa som en rolig och säker plats för alla.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att Avena är en trygg och trevlig plats för alla spelare. Det innebär att övervaka spelarnas beteende, se till att regler följs, och ingripa om det uppstår problem eller konflikter. Jag finns också här för att hjälpa spelare med frågor och ge stöd när det behövs, så att alla kan få en positiv spelupplevelse. Mitt mål är att bidra till en vänlig atmosfär där alla kan känna sig välkomna och ha roligt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff på Avena kommer jag att bidra med mitt engagemang för att skapa en positiv och inkluderande spelupplevelse. Jag kommer att vara aktiv och närvarande för att hjälpa spelare med frågor, lösa problem och se till att regler följs. Dessutom hoppas jag kunna bidra med ett lugnt och rättvist förhållningssätt när jag hanterar situationer, så att alla spelare känner sig respekterade och trygga. Min målsättning är att hjälpa till att bygga en stark gemenskap där alla känner sig välkomna och uppskattade.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer håller jag mig lugn och fokuserad för att kunna hantera problemet på bästa sätt. Jag försöker tänka logiskt och prioritera de mest akuta uppgifterna, samtidigt som jag ser till att kommunicera tydligt med andra inblandade. Om situationen kräver det, tar jag ett steg tillbaka för att snabbt samla mina tankar och hitta en lösning utan att bli överväldigad. Jag har lärt mig att hålla en positiv attityd och att se varje utmaning som en möjlighet att växa, vilket hjälper mig att hantera stress på ett konstruktivt sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Kriminell

Alz_9

Admin
Personalmedlem
Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
84
Trofépoäng