Staahl
Ny Medlem
- Meddelanden
- 2
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Staahl
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Ståhl
Vad är ditt discord namn? stahl6141
Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2004
Berätta om din karaktär. Roland Malouk, uppvuxen i ett bra hem, jobbat mycket som kundmottagre på ica osv, är bra med folk o kan tala med allt folk på ett trevligt sätt. framtids plan är att bli advokat då man har foten inne i en byrå redan
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, hjäpsam, rolig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli arg lätt ibland, kan inte simma, och är för tjejer
Vad kan du bidra med till serverns RP? ett roligt o trevligt rp
Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite, inte spelat så mycket, men har sett på twitch mycket
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag hjälper min kompis om hen hamnar i ett bråk eller likande så senariot blir bra för rp
Vad är suntförnuft för dig? att man inte överspelar och gör ej trovärdiga saker i rp
Kan du ge exempel på några av serverns regler? bra språk, inge mobbning osv
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer bidra till ett bra rp
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Ståhl
Vad är ditt discord namn? stahl6141
Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2004
Berätta om din karaktär. Roland Malouk, uppvuxen i ett bra hem, jobbat mycket som kundmottagre på ica osv, är bra med folk o kan tala med allt folk på ett trevligt sätt. framtids plan är att bli advokat då man har foten inne i en byrå redan
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, hjäpsam, rolig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli arg lätt ibland, kan inte simma, och är för tjejer
Vad kan du bidra med till serverns RP? ett roligt o trevligt rp
Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite, inte spelat så mycket, men har sett på twitch mycket
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag hjälper min kompis om hen hamnar i ett bråk eller likande så senariot blir bra för rp
Vad är suntförnuft för dig? att man inte överspelar och gör ej trovärdiga saker i rp
Kan du ge exempel på några av serverns regler? bra språk, inge mobbning osv
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer bidra till ett bra rp