Nekad spray | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

spray

Aktiv Medlem
Meddelanden
220
Trofépoäng
16
Användarnamn: spray

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Gunne 3.0/spray:/

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Lars Nilsson och han har varit en bra kille men en dag så vände allt och han började gå med i olika gäng och sålde saker till kontakter, som liten bråkade hans föräldrar mycket och hans pappa var oftast full och brukade slå de men en dag så rymde Lars och hans mamma, hans framtid är att bli den största kriminella men också den snällaste och försöka lösa allt med att prata och inte börja skjuta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra social RP så de ej blir bara skjuta och kan bidra med mycket bra RP generellt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör ett scenario för att ingen ska vinna man vill bara ha ett mycket bra scenario som är roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla 1. copbait man får ej avsiktligt försöka få polisen efter sig 2. korruption inom yrke är ej tillåtet på något sätt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på 4 andra rp servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom