Godkänd Sonne | Medlemskap ansökning [Olofssonog]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OffcialEX

Ny Medlem
Meddelanden
15
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Clark

Vad är ditt discord namn? official_ex

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Björkstam. Han är 25 år och har bott i Sverige hela sitt liv, men har nyligen flyttat till staden för att börja om. Han har ett lite stökigt förflutet, men försöker göra rätt för sig. Han är social, gillar att lära känna nya människor men har också ett allvar när det behövs. Han söker ofta trygghet i de han litar på, men är inte rädd för att ta risker om det krävs.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bra på att prata med folk, lojal mot sina nära, tänker snabbt i pressade situationer.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär –Har lätt för att bli arg, tar ibland dåliga beslut i stress, svårt att lita på folk fullt ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag försöker alltid skapa seriösa och trovärdiga scenarion. Jag anpassar mig efter situationen, tänker på helheten och på hur det påverkar alla inblandade. Jag vill bidra till en bra stämning ig. Jag spelar inte för att vinna, utan för att skapa bra rp med andra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har flera års erfarenhet från olika svenska fivem servrar, både kriminella och civila karaktärer. Jag är van vid både passivt och aktivt rp, och har bra koll på regler och hur man agerar i olika scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vara den som vinner varje gång. Man ska spela så att rp:t blir bra för alla, även om ens egen karaktär hamnar i underläge. Det kan innebära att man förlorar en strid, åker dit för ett brott eller liknande, för att det blir mer realistiskt och roligare för alla som är med.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att tänka logiskt, agera rimligt och visa respekt, både i och utanför RP. Det handlar om att göra det som känns rätt, även om det inte står i reglerna, och se till att spelet blir roligt och realistiskt för alla.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, random death match. När man dödar någon utan anledning. Vdm, när man kör på någon. power gaming, när man inte rpar på skador, meta gaming när man tar information utanför spelet och rpar på det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Olofssonog

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
65
Trofépoäng
6
Godkänd - Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom