Intagen soldierbjorn | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
233
Trofépoäng
18
Användarnamn: soldierbjorn

Vad är ditt namn i verkligheten? Hassan

Ange ditt födelsedatum: 9 April 2007

Ange ditt Discordnamn: soldierbjorn

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Hassan och jag tycker om att hjälpa andra och skapa en bra stämning när jag spelar. Jag har varit staff på andra servrar tidigare och har lärt mig mycket av det. Nu spelar jag på Avena och vill gärna vara med i staff-teamet för att hjälpa till och göra servern ännu bättre.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varje dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Augsti (När servern öppnades)

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff just för att jag tycker det känns väldigt roligt och för att jag vill förbättra servern och göra den till en bättre plats helt enkel. Jag tycker om att hjälpa andra personer och göra så att alla trivs, jag har erfarenhter som staff på andra servrar innan jag började på Avena som då absolut inte är samma nivå som Avena och inte samma sak men lite samma princip, Då när jag var staff gillade jag det och lärde mig ganska mycket saker och sånt. Jag har spelat på Avena nu ett tag och ville ge detta ett försök soms staff!

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa spelare när de har frågor eller problem, och se till att alla följer serverns regler så att det blir rättvist för alla. Jag vill skapa en trevlig och välkomnande stämning, där både nya och gamla spelare känner sig trygga och trivs. Jag kommer att vara aktiv, lyssna på spelarna och försöka lösa situationer på ett lugnt och rättvist sätt. Mitt mål är att bidra till en positiv spelupplevelse och göra servern till en så bra plats som möjligt för mig själv och andra.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med ett positivt och lugnt sätt, där jag lyssnar på spelare och hjälper till när det behövs. Jag vill vara en trygg person man kan vända sig till, oavsett om det gäller frågor, problem eller bara om man behöver någon att prata med. Jag är också bra på att hålla koll på läget, se till att regler följs och lösa situationer på ett rättvist sätt. Jag kommer att vara aktiv och engagerad, och alltid försöka göra servern bättre för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? När det blir stressigt försöker jag alltid att hålla mig lugn och tänka klart innan jag agerar. Jag tar ett steg i taget, fokuserar på att lösa problemet utan att stressa upp mig, och försöker behålla en positiv attityd. Om det är många saker som händer samtidigt försöker jag prioritera det viktigaste först. Jag lyssnar på alla inblandade och försöker hitta en lösning som känns rättvis för alla.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Donation

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
+rep När han var staff på Avena tidigare så var han en bra staff. Tycker att han borde bli det igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom