Mildrad snigel | Temporär Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snigel

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
120
Trofépoäng
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199366253165/

Ditt Hex-ID eller BanID: 665690

Vad är din discord tagg? realsnigel

Vem var det som bannade dig? Novuz

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag tror att novuz valde att banna mig för att jag sköt nån i huvudet med ett vapen som polis för att han kallade min mamma en svart slav.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag va på en motorväg med en annan kolega sen kommer det en lallare fram o säger din mamma är en svart slav så jag tänkte inte så mkt o sköt han i huvudet som jag ångrar nu

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: nej den var inte felatkig men tycker jag borde få en till chans

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag körde över vilgot för han slog mig med en hammare som jag har lärt mig av

Hur hade du kunnat göra annorlunda? att banna han istället och inte skjuta han i huvudet

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar det

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38