Nekad Sniffer123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sniffer123

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: Sniffer123

Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Ange ditt födelsedatum: 18 November 2010

Ange ditt Discordnamn: hej0323

Berätta kortfattat om dig själv: Hej, jag heter Kim, född 2010. hyfsat lugn och rolig. jag gillar att hjälpa till och underlätta saker. Gillar även att Rpa väldigt mycket. har varit min hobby i några år. Jag är bra på att jobba med folk och lyssnar på dem som jag jobbar på och försöker göra så mycket jag kan för att underlätta deras arbete.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Ungefär från 14:00 till 05 fast med några pauser som att gå och äta och sånt, vissa dagar kommer jag ju självklart vara mindre aktiv

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 5 april 2025

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff för att jag vill hjälpa alla trevliga folk här. Sen vill jag även vara här och hjälpa till så mycket jag kan. sen tycker jag rpen är väldigt dålig, speciellt inom krim. Så jag är mest här för att hjälpa och stärka staff teamet mer. Men mestadels för att det är sån dåligt rp just nu.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är mestadels att se till så att reglerna följs. och att hjälpa alla spelare när tex regelbrott sker eller något går fel. även att hjälpa till så att alla har det roligt och att dem kan vara sig själva. Banna eller kicka folk som inte kan bete sig.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att ta reports nästan hela tiden förutom mid senario. även kommer jag göra ett schema där jag ska ha tider när man jag ska ta support, cirka 2-3 timmar om dagen om inte mer. även specca för att se till så att alla regler följs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker ta hjälp av dem andra i staff teamet, men ifall det bara är jag som är ledig då försöker jag bara ta 3 sekunder till att andas och sen försöka lugna ner dem som gör mig stressig.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Servervakt

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439