Godkänd Snak312 | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snak312

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liamo

Vad är ditt discord namn? Snak312

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Kenzo Rojo. Han är en person som är väldigt social av sig och hjälpsam emot andra. Men med åren blev han utsatt i skolan för mobbning. Detta fick han att ändra på sitt beetende speciellt när hans pappa var som han va. Hans pappa är en mc knutte och varit det i flera år och har alltid haft en hård skargång emot Kenzo. Mamma har alltid funnits där och försökt stötta honom. Kenzo började bli mer iskall i sitt beteende och med off emot andra i sin omgivning han stötte bort sin pappa och bor nu med sin mamma i vation. Kenzo hobbys är att vara ute med vänner och spela fotboll. Men även på nätterna så tillbringar han en del tid med att sälja droger för att få sin familj på banan igen ekonomiskt. Svagheter som kenzo har är att kan ibland är otrevlig och iskall med sitt beteende Styrkor: Stress tålig klarar av mycket modig. Kenzo planer på Avena är att försöka vända på sitt liv en del börja jobba inom bilar då han alltid har haft ett stort intresse för bilar. Varit mycket med pappa på klubben och fått lära sig hur man mekar med hojar och bilar. Han är 25 år gammal och försöker vända på livet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Kreativ. Snäll. Hjälpsam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har trauma. Lätt irreterad. Kan vara störande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå. Social rp som kommer vara väldigt bra. Kreativa scenarion som är roliga för alla. Även bidra med att kunna spela för motpartens vinst i scenarion och inte att spela för sin egen vinning som många gör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter av just rp. Då jag har rpat på massa olika fivem servrar tidigare och jag har spelat fivem i circa 2 år samt så har jag 2000 timmar på fivem. Detta menas att ja jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter inom just rp. Då jag vet alla regler inom fivem tex powergaming metagaming och många fler. Jag vet även hur man gör bra och roliga scener som är roliga för alla parter i scenen. Och jag kan göra saker till mottståndarens vinst.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du kan göra scenarion där du inte alltid vinner utan även kan spela för motpartens vinst. Tex du snor en bil och polisen kommer innan du hoppar in i bilen. För att istället att hoppa in i bilen och åka där ifrån för att försöka vinna scenariot kan du ge upp på plats direkt.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka en extra gång innan man göra sina handlingar så det blir så hög rp nivå och bra rp som möjligt. Tex är det suntförnuft att skotta utanför polis stationen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,Vdm,Powergaming,Metagaming,Powergaming 2.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senaste redigerad:

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng