Nekad Smikii | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Smikii

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Smikii

Vad är ditt namn i verkligheten? Igor

Vad är ditt discord namn? ssss6915

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Örjan Spermisson "Ghost", är inte som andra i Los Santos. Han dök upp från ingenstans – inget rykte, inga kopplingar, bara ett namn som började viskas i stadens undre värld. Han är lugn, beräknande och farlig på ett sätt som inte behöver skrikas ut. Folk säger att han kan prata sig ur vilket problem som helst – eller skjuta sig ut om det behövs.

Uppvuxen i Vespucci med en frånvarande far och en kämpande mor lärde sig Dante snabbt att världen inte ger dig något gratis. Efter att hans pappa försvann spårlöst, försvann också pojken Dante – och en kallare, smartare version föddes.

Han började på botten, körde småjobb och transporter, men gjorde sig snabbt ett namn. “Ghost” kallas han för sin förmåga att försvinna spårlöst efter varje jobb. Inga fingeravtryck. Inga spår. Bara resultat.

Men under den iskalla ytan bär han på något personligt – ett tyst uppdrag, en hämnd, ett syfte. Ingen vet riktigt vad det är, men en sak är säker: du vill inte stå i vägen för honom.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Kall och smart: Tappar aldrig fokus, tänker snabbt under press. Spårlös: Kan försvinna utan att lämna ett enda spår. Respekterad: Har starka kontakter och folk som står i skuld till honom.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Känslomässigt avstängd: Har svårt att lita på folk, håller alla på avstånd. Besatt av kontroll : Vill alltid styra allt själv, vilket kan skapa konflikter. Hämnddriven: Låter ibland känslor från det förflutna styra sina beslut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med kreativt och engagerande RP där målet alltid är att skapa bra upplevelser för alla inblandade. Jag gillar att tänka långsiktigt, bygga upp storylines och ge min karaktär både djup och utveckling över tid.

Jag är respektfull, lyhörd och gillar samspel, jag vet att bra RP handlar om att ge lika mycket som man tar. Jag är inte rädd för att låta min karaktär misslyckas om det gör scenen bättre, och jag gillar både intensiva situationer och mer vardagligt RP. Jag kommer in med positiv energi, stabil närvaro och en vilja att bidra till serverns helhet, inte bara min egen karaktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja en del sedan innan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? betyder att du inte alltid fokuserar på att din karaktär ska "vinna" eller komma undan med allt, utan att du ibland låter motpartens karaktär lyckas, om det ger bättre, mer realistiskt och engagerande rollspel.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att tänka logiskt och rimligt, fatta kloka beslut och agera respektfullt mot andra i rätt situation.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR: New life rule: Innebär att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog. RDM: random death making: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad spelare som alltid strävar efter att bidra till en positiv och kreativ RP-miljö. Jag värdesätter samarbete och bra kommunikation, och gillar att utveckla min karaktär med djup och bakgrund. Jag är flexibel, lyhörd och respekterar både regler och andra spelare, vilket gör att jag bidrar till ett roligt och välfungerande community.

01rami1h

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
18
Nekad, använder AI