Nekad smash | Medlemskap ansökning [sebbe0000]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smash

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Krille

Vad är ditt discord namn? Smash

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år gammal, och hans namn är Rolf Glenn och min karaktär är advokat, och har mycket enfaranhet som polis, och är mycket kunnig inom polis lagar, Rolf Glenn är en social och väldigt trevlig kille som alltid försöker hjälpa till så mycket han kan han är väldigt känslosam och blir väldigt lätt arg men även ledsen då han lider av grov adhd men när han väl fokuserar på något så utför han de galant.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bra på att hjälpa till när de behövs, en riktigt bra på att lyssna samt ta in vad folk säger och sätta de i långtidsminnet, och kunnig inom almenutbildnig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Väldigt styrd av sina känslor, dåligt kärleks liv, och dålig kondis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social rp samt roliga senarion då jag skulle säga själv att jag är väldigt bra och rolig att ha senarion med då jag spelar för båda parterna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de stämmer spelat på unive, velo, förorten, swewawe

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa för båda parterna ska ha så roligt som möjligt och man inte ska spela för pengar och makt

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att man ska värna om sitt liv och andras liv och tänka att de sker i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, metagaming är att man inte ska ta saker utifrån spelet in i spelet powergaming2 att man inte ska spela för makt och pengar rdm är att man dödar någon utan ett bakligande senario, vdm är att man använder sitt fordon som vapen genom att köra över någon med menigen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt aktiv

Senaste redigerad:

Faygooz

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
147
Trofépoäng
18
OBS: Du måste ta din intervju inom dom kommande 48 timmarna, annars blir din ansökan automatiskt nekad.

sebbe0000

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Nekad, ej tagit intervju i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom