Nekad Simonogg22 | Permanent Ban Överklagan [.adde_]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simonogg22

Ny Medlem
Servervakt
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199103253415/

Ditt Hex-ID eller BanID: 681400

Vad är din discord tagg? Simonogg22

Vad är det för typ av avstängning? Server, Discord

Vem var det som bannade dig? dizzy1337

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-04 205551.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för att han pc checka mig

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag blev pc checkad av realdizzy

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: det är mitt fel, jag visste att jag hade fusk men jag använde inte det på avena. Jag använde det med mina kompisar på nordix lall och jag ber om ursäkt jätte mycket och jag har lärt mig av mina mistag och jag har tagit bort fusket. Jag vill komma tillbaka till avena för att alla mina kompisar spelar på den och jag gör inget om dagarna nu

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag har aldrig varit bannad länge bara typ svbans för typ ingenting

Hur hade du kunnat göra annorlunda? inte havt fusk nedladdat på min dator

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

.adde_

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
254
Trofépoäng
18
Nekad, du fusakde i 4 månader och la upp montage när du blev bannad.

Din banöverklagan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till
Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom