Nekad sigmaboy_123 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigmaboy_123

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Ditt namn: victor

Ange ditt födelsedatum: 16 Oktober 2010

Ditt Discordnamn: binkus12345

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag spelar cirka 5 - 7 timmar dom flesta dagarna så jag är ganska aktiv. jag har ju dubbel arbetare så jag är både kriminell och polis.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? cirka 6 månader tror jag.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? ifall jag kommer ihåg rätt så 3 gånger.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? för att förebygga regelbrott och liknande för att det blir inte så roligt RP ifall det är en massa som bryter mot reglerna.

Har du tidigare varit blacklistad? nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt ser till att allt flyter på som det ska att regler följs, och att spelare känner sig trygga och hörda. Det är en kombination av, support och även ibland lite teknisk på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att se till så alla följer regler på servern så det blir roligt och seriöst rollspelande.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption innebär att man utnyttjar sin makt och så det blir orättvist för andra spelare. och abuse innebär att en servervakt hotar med makt som man får som staff för att få sin vilja igenom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom