Nekad sigmaboy_123 | Servervakt Ansökan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigmaboy_123

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Ditt namn: victor

Ange ditt födelsedatum: 16 Oktober 2010

Ditt Discordnamn: binkus12345

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är polis och kriminell så som polis. Så patrullerar jag runt svarar på larm och åker på större larm och insatser. Jag deltar ofta i planerar insatser. Jag letar alltid efter ett professionellt mötande mot civila och agerar beslutsamt när det behövs med målet att upprätthålla ordning och säkerhet i staden. Och som kriminell så spelar jag som min karaktär Snusen sigmasson som är med i gänget syndicate. mina dagliga aktiviteter som kriminell är att åka runt med mina kompisar gör lite husrån butiksrån och ba tar det lungt i gänghuset eller gör andra aktiviteter. jag är mest aktiv på snusen jag spelar från 14:00 till 03:00.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? cirka 4 månader tror jag.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? ifall jag kommer ihåg rätt så 3 eller 4 gånger.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag ansöker som servervakt på Avena för att jag vill bidra till en rättvis och bra miljö för spelarna. Jag har varit aktiv på i 4 månader och känner serverns struktur väl. Med min erfarenhet inom både lagligt och kriminellt RP har jag en god förståelse för olika situationer som kan uppstå och jag är van att hantera konflikter på ett lugnt sätt.

Har du tidigare varit blacklistad? nej jag har aldrig blivit blacklistad på någon server.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har som uppgift att hålla bra ordning på servern och se till att det blir roligt rollspel men oxå se till så ingen bryter mot några av reglerna. Det innebär att agera snabbt vid regelbrott. hantera och lösa konflikter mellan spelare så det blir så rättvist som möjligt mellan spelarna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna skapa en rättvis miljö för spelarna. Jag har varit aktiv på servern i cirka 4 månader och jag vill kunna stötta med att se till att folk håller en bra rollspels nivå och inte brytaer mot några regler. Genom att bli servervakt får jag möjlighet att hjälpa till med att stötta nya spelare och se till att alla följer reglerna så att alla får en så bra Rollspel som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption innebär att man som servervakt eller staff använder sina commands på ett sätt som gynnar sig själv eller sina vänner på ett sätt som inte är rättvist. Det kan till exempel vara att ignorera regelbrott från vänner. och Abuse betyder att man missbrukar sina commands. Det kan vara att använda staff commands för att spawna in föremål eller fordon utan godkänd anledning.

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38