Godkänd sigmaboy_123 | Medlemskap ansökning [Nasse]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigmaboy_123

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: sigmaboy_123

Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad är ditt discord namn? Swishitech

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar björkenson och är en väldigt social karaktär han gillar att träffa nya vänner hitta på saker men han gillar speciellt fordon. Oskar har alltid haft ett intresse för fordon och hade en epa som ung. Han lärde sig mycket om bilar under epa tiden och han jobbar nu på DHL. Men Oskar hade dåliga föräldrar som missbrukade mycket när han var i ung ålder så han kom in på fel spår och började hänge med gäng kriminella Oskar kände att dem var som en familj för honom och Oskar lever fortfarande ett kriminellt liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär misstänksam mot främlingar, självständing och social.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär alcohlist, kort stubin och otrevlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion för mig och motpartens bra rollspel så att alla får en bra upplevelse i staden avena.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har lite erfarenhet ifrån unive och swewave.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska ta illa upp ifall man till exempel blir rånad och det är för att det ska vara rolig upplevelse för mig och mot partens

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är förmågan att fatta enkla och logiska beslut baserat på vardaglig erfarenhet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. VDM Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. COPBAIT Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv. METAGAMING Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om. NLR Definition: Innebär att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog. Exempel: Du har blivit kidnappad vid ett gänghus, du blir avrättad. Efter din återuppståndelse går du och berättar vem som avrättade dig. COMBAT LOGGING Innebär att du loggar ut eller försöker undanstå ett scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det var allt.

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom