Nekad shzvsdp | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

shzvsdp

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: shzvsdp

Vad är ditt discord namn? shzdp

Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill vill bli rikspolischef eftersom jag har mycket erfarenheter som det och vill förändra poliskåren och förbättra rp nivån och jag brinner verkligen för att få denna positionen i poliskåren jag kan även bidra med mycket mognad och ansträngning i polismyndigheten som Rikspolischef, jag kommer att ha förmågan att arbeta effektivt inom ett team och avgörande, jag kommer att vara på hjälp med att se till att poliserna sköter sig och det finns rekryterare som tar in nya aspiranter och utbildar dom. Jag vet hur man arbetar som ett team o jag vet hur man hanterar stress och arbetar smart.

Vad rollspelar du som för tillfället? Som polis.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nattstaden, Ljusstaden, Fristaden.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet genom att lyssna på feedback från poliser och spelare eller skapa ideer/önskemål vad dom skulle vilja se mer förändras i polismyndigheten och uppdatera poliskåren hela tiden med nya taktiker förbättringar. Bland annat har jag varit polis väldigt länge och vet hur det fungerar och vad som behövs utvecklas i polismyndigheten.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni borde just välja mig eftersom jag väljer att söka till rikspolischef eftersom jag är villig att bidra med professionalism, jag kommer att hjälpa till att skydda och rädda liv, jag vill utveckla mitt rollspel och förbättra mina färdigheter så mycket som möjligt, jag kommer också att förbättra det inom samarbete, problemlösning och krishantering. Jag har varit polis över 20 servrar och jag är väldigt glad över att komma in i den här positionen eftersom jag älskar att arbeta som ett team och stoppa brott, jag har alltid gillat att arbeta som ett team och skapa teamwork, jag kommer att anstränga mig mycket för att vara Rikspolischef.

Hur många bans har du? 1

Top Bottom