Nekad Sebbelele | Medlemskap ansökning [Walbi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbelele

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Sebbelele

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Smedberg

Vad är ditt discord namn? sebbelele

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Lars Mäki är en man som är född 1995-03-28.
han har två bröder en som bor i stan som jag vill komma till och en söker tillstånd som jag. de man vet från mig som liten är att om nån håller på med mig så vet dom att dom inte kommer ha de roligt för jag har grov ADHD så jag blir lätt sur.
Lars mäki jobbar som en fiskare och rallyförare.
för länge sedan när Lars mäki var liten så var han mycket med sin pappa och lillebror och fika sen var vi mycket och kolla på rally för att min farbror var en rally förare. efter några år hade vår pappa blivit sjukare och sjukare han hade lungcancer
så efter ett tag dog han. då hade vi bara mamma kvar och hon var väldigt ung.
vi hade inte så mycket pengar så jag och min bror vi fick jobba väldigt mycket när vi var mindre så vi hade mat på bordet. mamma hon hade inget bra jobb så hon hade inte så bra lön. men då sa min bror om vi köper en lägenhet som vi alla har ett rum var så gör vi så har att vi betalar mat och du betalar räkningarna.
så gjorde dom ett tag så. när jag var 18 och min bror 16 så började de jag jobba som fiskare. då fick vi in mer och mer pengar så till slut kunde vi flytta tillbaka vart vi bodde och köpa till baka allt och göra de mer fräst. efter ett tag så flytta jag till ett annat land med en tjej.
¨
nu är mitt mål att jag ska försöka komma tillbaka till min bror och vår mamma och kolla hur dom mår och så ska jag försöka starta upp en fiske firma och bara gå vidare i livet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jobbar hårt, han är snäll, han är omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ADHD, blir lätt sur, blir enklet stressad

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra Roleplay och bra scenarion och bra arbetskraft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? JA jag har väldigt mycket erfarenhet inom Roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska låta andra spelare som tillexempel är med i ett scenario med mig, att låta dom också liksom vinna och få göra framsteg och liksom låta dom tycka att det är roligt och så att dom också få rollspela på ett roligare och bättre sätt så att jag inte liksom spelar för makt och gör det tråkigt för andra så att jag låter andra också få en chans att ha roligt i ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? att du värnar om ditt liv och att du ska tänka innan du gör en sak om du kan göra de i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP, Copbait, Combatlogg, VDM,RDM, Suntförnuft, FAILRP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag bara rpar för att de ska vara roligt och att alla ska ha de kul

Guggovic

Medlem
Meddelanden
66
Trofépoäng
6
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju annars blir du automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom