Intagen Scizzy | Ansökan som Forum-Mod [vAlexx]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad heter du på discord? Scizzy

Ange ditt födelsedatum: 9 Juni 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill ansöka till forums-mod då jag är kunnig samt erfaren inom yrket, jag vill ochså ansöka för att jag tycker att staffsen samt MA inte gör sitt jobb korrekt inom trådarna, samt vilka trådar som ska stå i vilket arkiv.
Sedan vill jag främst ansöka då jag ser att det ej finns många forums-mods aktiva i forumet förutom vAlexx.
och den tredje anledningen är att jag är en kille som vet mycket om forumet t.exempel hur man flyttar trådar, att man ska tagga staffs vid ban överklagningar, imprensiv allt!

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är vikigt, Värför? det är för att forumet inte ska se kaos ut.
En till anledning är för att det ska vara enklare för spelare/staffs o kunna komma åt rätt sak som t.exempel servervakt ansökningar, staff ansökningar osv osv.

Får en ansökan vara kopierad? Nej,
en ansöka får ej vara kopierad, Anledningen är simpel du får inte kopiera en ansökan för att det är inte du som skriver det är personen du kopierar som skriver altså du som kopierar en ansökan bryr sig inte om en ansökaningen utan är bara ute efter att bara ta, men du kan inte bara ta o ta utan du måste ge sen ta.

Är det något med forumarbetet som du tycker kan förbättras eller ändras? Jag tycker angående medlemskaps-ansvariga, dem gör ett bra jobb men det finns detaljer som saknas,
1, det flyttar aldrig ansökningarna till ett arkiv utan de lämnar bara kvar ansökningarna kvar.
2, MA glömer alltid o låsa trådarna.

Hur skulle forumet se ut om du fick utforma det helt efter dina önskemål? Forumet kommer se ut på ett sätt där alla ansökningarna kommer stå vid rätt arkiv, altså forumet kommer se sorterat ut o inte huler om buler.
2, jag är som sagt vädigt aktiv så jag kommer alltid hålla ett öga på staff ansökningar samt MA ansökningar, vrf? jo för att det är mycket AI samt plagiat på dem ansökningarna!

Hur ser din aktivitetet ut: Måndag 13:00 - 04:00 Tisdag 13:00 - 04:00 Onsdag 13:00 - 04:00 Torsdag 13:00 - 04:00 Fredag 13:00 - 04:00 Lördag 13:00 - 04:00 Söndag 13:00 - 04:00

Har du som mål att bli en del av Avena's staff team i framtiden? Ja

Tycker du att forumet i nuläget ser bra ut? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38