Inaktuell Scarface | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scarface

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Scarface

Vad är ditt namn i verkligheten? .

Ange ditt födelsedatum: 3 Juli 2025

Ange ditt Discordnamn: .scarfacez

Berätta kortfattat om dig själv: jag är 14 år

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Beror på vilken dag men e väldigt aktiv

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? völdigt länge

Varför ansöker du som staff på Avena? jag vill bli staff för jag tycker det är kul och jag vill hjälpa till att göra servern bättre jag kommer ta jobbet seriöst och se till att allt går rätt till jag kommer ta reports snabbt och se till att rp är bra jag kommer inte bara dela ut revives folk måste ha ett klipp och gå till support annars kan dom ljuga om vad som hände jag vill att reglerna ska följas så rp blir bättre och fler spelare vill komma hit jag vill också hjälpa andra staff så vi kan ta reports snabbare ibland måste man vänta länge i support och det är inte kul så jag vill hjälpa till så det blir bättre jag är jätte aktiv jag tar inga sidor jag vill värkligen försöka bli staff

Vad är din uppgift som Staff? Jag ska ta hand om rapporter support och ärenden. Jag ser till att reglerna följs och ger straff om det behövs. Jag vill ha så bra RP som möjligt så staff slipper fixa saker hela tiden jag tänker vara väldigt aktiv och försöka se till att personer följer serverns regler om jag ser någon göra nåt så kommer jag absolut inte att låta det slida jag kommer ta åtgärder direkt så att den personen inte fortsätter för det minskar regelbrotten på servern

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med hög rp nivå då jag har massa erfarenhet inom rp och staff har kört på olika servrar och jag tänker att jag ska ta staff arbete lite över rp så jag kan vara en bit av dem som hjälper med att servern ska minska lallare och personer som inte kan reglerna kommer försöka specca så mycket som jag kan jag kommer också försöka hjälpa andra i staff teamet med problem dem kan ha jag vill helst vara en bra vän till alla jag vill inte att dem andra ska avsky mig så jag kommer att försöka vara så snäll som de möjligt går till alla på staff teamet för jag har respekt för alla

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag brukar klara stressiga lägen rätt bra om det blir för mycket så ber jag andra i staff teamet om hjälp och funkar inte det så lämnar jag över ärendet Jag försöker hålla mig lugn andas och se till att alla får prata klart Och pratar folk i mun på varandra får man ibland välja att muta 1 o sen låter jag den andra berätta sin sida av historian

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Donation

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,030