Nekad Savastanog | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savastanog

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Savastanog

Länk till din steam profil: mofasa_97206

Ditt Hex-ID eller BanID: 76561199822259649

Vad är din discord tagg? SavastanoG

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? o ja e bannad i dc. Novuz banna mig för jag var lallare ja skrev ngt dumt t han sen blev ja bannad .

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250531204135.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade solutat med servern o novuz iggade min vän på pm ett bra tag o sen skrev ja t novuz o sa ngt dumt sen skrev han Lol o banna mig fråna llt o nu vill ja gärna kommat illbaka då ja har import osv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja skrev t novuz något fult o dumt sen blev ja bannad p dc servern , Men det var jätte dumt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej en helt rätt ban om man har makten såklar man gör det men jag sa ngft dumt och jag vet ja gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja lärde mig att tänka innan du gör något VIKTIGT

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit ngt o it varit en idiot i stunden gjorde helt fel har accepterat det och de va rätt bann

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status