Inaktuell Savastanog | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Savastanog

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Savastanog

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Savastanog

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Yes. Min karaktär heter Då Daniel Andreasson, En ung 21 åring med många mål, Daniel växte upp i en rik familj och han var faktiskt ganska bortskämd av sig då han fick det han pekade på, Detta gjorde såklart att han blev väldigt lat och ej tog ansvar, Han hade en pappa, mamma och syster. och han hade fantastiskt relation med pappan mest, Men en åskig dag i september den 14, Så märker Daniel att hans pappa hostar kraftigt asså väldigt och har svårt med andningen, Daniels farsa åker in till sjukhus och han får beskedet om cancer i bröstet, Detta är väldigt allvarligt och Daniel börjar tvivla på sig själv hur ska han klara sig utan sin pappa, Dagen kom och Daniels pappa dog tyvärr, Daniel va arg, ledsen och så känslokall att han inte kunde finna ord på det, Det var dags att ta eget ansvar sa Daniel och han valde och hjälpa andra med samma problem för han vill inte att barn ska tappa all sin motivation i livet, Därför har Daniel valt att flytta Till staden Avena, Där vet han vilka människor det finns, Och hur det fungerar, Daniels mål med att flytta är att hjälpa folk och får dom att må bäst igen och hitta sin bästa form i livet de hans mål, Och jag tror att Daniel kan lösa det hr riktigt bra då han är väldigt bra på Att prata med folk och känna igen sig i folks känslor, Tack för mig,

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Postitiv, Relaterbar, utveckling Och fokuserad.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Temprament, Tvivlande, och vinnarskalle för vissa tar åt sig när man vill vinna för mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Få folk att må bra och få folk att tycka att rp blir roligt för om jag är mogen och snäll då kommer andra kanske också bli det så ja kommer vara mogen och snäll.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. Jag vet att man ska vara väldigt modern i spelet. Vara realistisk och inte göra saker som inte är möjligt. Jag har spelat på andra servers och kan allt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att låta andra vinna vi säger att två personer är kallade till chefens kontor för och få cred kanske till veckans kollega då kanske den ena säger ja tycker han har varit steppet bättre och han förtjänar den.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig innebär att spela så logiskt som möjligt och göra rimliga saker, Inte saker som är orimliga. ha en grabb th och springa de blir lite svårt irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random deathmatch. VDM, Veichle Deathmatch. Fear rp, om det är ett viss antal människor som riktar vapen mot dig då ska du inte springa. a.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har bra erfarenhet inom RP, och kommer ej göra er missnöjda

Top Bottom