Nekad Santana | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Santana

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Santana

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? santana_175

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Han har hat det svårt för hans mamma dog och pappan var en alkolist så han fick jobba åt sin pappa hårt. Men han valde att flytta ut och hitta vänner. Han har alltid velat jobba inom Polismyndigheten, vilket han kommer att bli. Han ser stort på framtiden, han vill skaffa en familj.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll social trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir sur snabbt, inte så smart, hatar orten killar

Vad kan du bidra med till serverns RP? med en bra rp samt roliga sinarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag e erfaren jag har kört på vation i 1 år och unive i 2 månader

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de ska vara kul för båda och man inte bara spelar för att vinna så om jag gör ett bank rån ska jag inte ta en abuse bil som kikar snabbt för de blir inge kul för båda.

Vad är suntförnuft för dig? Att man inte tänker logiskt och typ hoppar av en bro men en cykel för de skulle man inte göra irl.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm som är att man dödar någon anledning, VDM att man använder sin bil som ett vapen, PWG att man inte rpar på skador.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Läser

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Din medlemskaps ansökan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
Anledning: Utveckla allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom