Godkänd sanga3000 | Medlemskap ansökning [spray]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sanga3000

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: sanga3000

Vad är ditt namn i verkligheten? Sander

Vad är ditt discord namn? Sanga3000

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2008

Berätta om din karaktär. Bobmartin är en man som flyttade från jaimaica till sverige. han flytta till sverige som vuxen, men även det så kämpar han på rejält för att kunna ha ett stabilt liv. Med tiden började Bob Martin bygga ett nytt liv för sig själv i sverige. Han älskar att vara social och få nya vänner. Han finner gemenskap med många människor. Bob har också jobbat på en skola i som städerska för samhall. Och hans framtidsikt är att bli mc polis

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär bra på att ta kritik,Kompetent,pålitlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Svårt att hantera känslor, brist på självdisciplin,Otålighet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa verkliga scenarion och kunna ha scenarion som är bra för motparten och inte endast för mig själv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag kan bidra till att skapa verkliga scenario samt en roliga rp för båda parterna och inte bara mig själv och sociala rp scener

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motståndarens vinst är att du kan låter den andra personen i scenariot vinna även om det kommer bli sämre för dig. Så att det är inte bara du som får vins i ett scenario, för ett roligare rp

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig handlar om att agera logiskt och respektfullt mot andra spelare och serverns regler. För mig betyder det att bidra till en trovärdig och rolig upplevelse för alla.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, Rdm, copbait, ooc, metagaming, powergaming combatlogging

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

spray

Aktiv Medlem
Meddelanden
220
Trofépoäng
16
Godkänd!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom