Nekad samuel202 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samuel202

Aktiv Medlem
Meddelanden
113
Trofépoäng
18
Användarnamn: samuel202

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ange ditt födelsedatum: 8 Februari 2011

Ange ditt Discordnamn: V.I.P

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Samuel jag är född 2012 är 12 och fyller 13. Jag bor i växjö jag gillar att vara med vänner och att spela med vänner och ha roligt jag brukar köra fotboll på fritiden och jag gillar att spela fivem. och jag är rolig och hjälpsam och snäll.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Mellan 13-22 varje dag på vardagar men på helgen 12-23 och ibland längre för ibland har jag fotbolls träningar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Cirka två månader lite mer kanske.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag är intresserad att ansöka för bli Staff. Jag vill försöka göra en realistisk upplevelse i servern jag vill hjälpa folk med doms problem och att kunna vara där om nån behöver hjälp. Jag vill kunna hjälpa folk med doms reports kunna se vad som händer i staden och att se hur dom gör i staden och kollar att dom följer reglerna. Skriver i chatten om dom gör fel. Och att jag ser att några staffs gör inte sitt jobb när folk behöver hjälp och då vill jag kunna vara alltid där för dom som behöver hjälp. och att se till att det lallas inte för mycket och ibland vill jag Speca folk och se hur dom rpar och säga till om dom gör fel. Och så jag vill att alla ska ha en chans att kunna få säga vad dom har för problem och jag vill vara staff för att försöka göra att alla som behöver hjälp får sin hjälp av oss/mig!.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift om jag blir en staff är att bekämpa. Att kolla till om folk gör fel eller rätt och att hjälpa folk med doms problem kunna vara där för allas problem och en staff måste kunna alla regler för att kunna veta om hur folk gör fel. Man ska ge varningar eller bans för dom som bryter reglerna eller gör så man inte gör fel i servern och att stoppa dom som gör fel och dom som gör mycket fel får hoppa discord eller får en ban. och att göra så servern blir som riktiga livet och att se till att det är inte för mycket lall. och att vara mycket aktiv och att vara mycket hjälpsam och att ha respeckt och min uppgift är att ta report ingame och att vara i supp fort och ta in folk som vill ha hjälp. och min uppgift är att försöka göra en bättre miljö i servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Kommer bidra med att försöka lösa folks problem vara där för folk att hjälpa dom ser till att allt är under kontroll se till att alla följer reglerna i servern att alla ska få hjälp med doms problem att dom ska kunna veta att vi finns här för doms problem. och att hålla ordning och reda av alla lallare i servern och att se till att alla håller med reglerna. och jag kommer bidra med att vara snäll ha respekt och vara hjälpsam. jag kommer bidra ochså med att göra en bättre miljö i servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håller mig lung och att se att allt är under kontroll och att försöka att göra mitt bästa på ett lungt och inte stressigt sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Alz_9

Head-Admin
Forumpersonal
Head-Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
241
Trofépoäng