Nekad Ronnybonny | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
Användarnamn: Ronnybonny

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ange ditt födelsedatum: 2 Juli 2009

Ange ditt Discordnamn: Ronnybonny1

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille på 15 år som gillar att spela fiveM och jag gillar att bara hänga runt med mina vänner på typ servern. sen är jag väldigt glad av mig, positiv, spelar mycket, snäll mot andra indevider på servern, klarar av mycket press och kritik. Jag är även väldigt bra på att lösa konflikter mellan två personer som bråkar med varandra,

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag skulle säga att jag kan minst vara aktiv 3-8 timmar på en vardag och sen på helger och lov kan det gå upp mot 12 timmar på en dag!

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem på avena i cirka 6 månader har jag för mig så alltså i början av december så började jag spela här på avena!

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff då jag känner att jag vill hjälpa till med att få bort alla problemspelare, lallare osv. Jag kommer att göra en del staff-arbete om jag nu blir staff. Jag gillar att hjälpa till och se till så att alla har kul. Jag vet reglerna och ser till att folk inte fuskar/gör regelbrott. Jag är bra på att lösa problem och prata med folk när de gör fel. Jag vill att alla ska ha roligt och känna sig välkomna. Jag är också bra på att jobba med andra för att göra servern bättre. Jag kommer även bidra med mycket aktivitet, mycket staff-arbete, vara riktigt aktiv i support osv. Jag brinner verkligen för Avena och vill jättegärna vilja testa att vara staff på servern, jag blir inte sur om jag blir nekad men kanske blir lite besviken på mig själv. Men som jag sa så brinner jag för Avena, jag gör allt i min värld för att kunna spela på denna härliga, fina server! Jag kommer att välkomna nya spelare till servern med ett riktigt gott exempel, jag kommer att lära dom hur man tjänar pengar o sådant på bästa sätt! Jag vill att alla spelare på servern ska ha lika kul som dom som har spelat här i flera år och har flera miljoner, import bilar, ped osv. Ingen ska känna sig mindre värd bara för att dom inte har så mycket pengar ingame. Kommer att försöka göra det bästa jag kan för att alla ska känna sig trygga och välkomna till servern.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till så att inga Regelbrott sker på servern. Jag ska sitta och specca så att all Rp går rätt till och att ingen beter sig dåligt och rpar dåligt. Jag ska också Se till så att personer med Support ärenden inte ska behöva vänta länge utan att jag ska kunna hjälpa dem med deras problem så snabbt jag kan. Jag ska även hålla en god ton mot alla och inte vara partisk och missbruka min makt till tex mina kompisar. Jag kommer även att vara väldigt aktiv på /reports och hjälpa folk med problem så snabbt och effektivt jag kan. Jag vill även hjälpa till och förbättra Krim Rp”n så gott jag kan då jag själv intresserar mig mycket för Krim rpn.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag skulle vara en jättebra staff på servern för att jag gillar att hjälpa till och lösa problem när folk har svårt med saker. Jag är bra på att hålla koll på reglerna och se till att alla spelar schysst och har roligt. Jag är också väldigt aktiv, så om någon behöver hjälp eller om något går fel så kan jag vara där snabbt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokuserad. Jag lyssnar på alla parter och ser till att fatta beslut på ett rättvist och objektivt sätt. Om det behövs, tar jag ett steg tillbaka för att samla mig innan jag går vidare med lösningen.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

snigel

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
120
Trofépoäng
16
+rep

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
++rep!! denna killen har jag rpat med jättelänge! jag vet att han kommer passa in i staff teamet. Han kan jobba med alla, han är rättvis, lugn hela tiden.

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
++rep!! denna killen har jag rpat med jättelänge! jag vet att han kommer passa in i staff teamet. Han kan jobba med alla, han är rättvis, lugn hela tiden.
Tack så mycket!

Swegraddish

Helper
Helper
Meddelanden
52
Trofépoäng
6
+rep han är trevlig omtänksam och schysst han kan sitt jobb och har känt han länge.

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
!bump

Top Bottom