Nekad Felix Ahmadson | Medlemskap ansökning (Ronnybonny)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix Ahmadson

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Felix Ahmadson

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? barken08

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Ahmadson han är 19 år gammal, i sin förra stad var han spel missbrukare och alkolist så hna blev skylig folk massor av pengar så han behövde flytta för att bli av med skulder. han vill gärna va kriminell för att kunna ha råd med sina stora intressen som är fordon i alla olika former , framtids plaaner är då att bli rik o ha snabba bilar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är modig, han är snäll, han är bra på att lyssna.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han går med på allt som händer utan att säga vad han igentligen tycker och att han kanske inte alltid håller sig till lagen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra stämning. och bra rp såklart.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på Velo rp i crika 2 veckor nu så kan väll en del men blir ju såklart nått nytt med en ny server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man lyssna och gör så att han som håller i scenariot får de han vill.

Vad är suntförnuft för dig? tex inte köra i orimliga hastigheter. man ska tänka vad man hade och inte hade gjort irl.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, det är att man får information utanför spelet, till exempel om någon streamar och man åker ditt eller försöker ta sig in i hans RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
Granskar!

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden