Intervju Ronny Anresson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Ronny Anresson

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? gretamadeinbangladesh

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Ronny Anresson växte upp i en liten stad där han tidigt kom att präglas av en hård miljö. Han var den äldste av flera syskon i en familj som kämpade med ekonomiska svårigheter och socialt utanförskap. Föräldrarna, som ofta var upptagna med att försöka få vardagen att gå ihop, hade svårt att ge honom den stabilitet och vägledning han behövde.

Som tonåring började Ronny umgås med fel sällskap, vilket ledde honom ner på en väg av droger och alkohol. Det började som en form av flykt från en värld han kände sig allt mer främmande för, men det utvecklades snabbt till ett beroende som skulle komma att prägla större delen av hans unga vuxna liv. Han blev en del av den lokala rockscenen, där han kände sig accepterad och fri. Musiken, och framför allt den råa energin i hårdrock, blev hans sätt att uttrycka allt han kände inombords.

Ronny var en man av kontraster. På scenen var han en energisk och karismatisk person, men bakom kulisserna kämpade han med sina inre demoner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är rolig/ han kan köra bil/ och han är stark

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han tar droger/han dricker mycket/ han gillar att slos slås

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är öppen att kunna vara med i ett scenarion eller göra scenarion jag är också bra på att starta dom och jag har roliga karaktärer som skulle kunna skapa bra RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många servrar för ut jag har 2,002,6 timmar bara på RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du bidrar till att skapa en spännande och utvecklande upplevelse för hela gruppen, där även motståndaren eller medspelaren får möjlighet att växa

Vad är suntförnuft för dig? Att kunna fatta beslut som är logiska i sammanhanget och som tar hänsyn till de grundläggande faktorerna i en situation.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte RDMA det är när man bara går upp och dödar nån utan att han har gjort not. FEARRP när man inte värnar för livet. Och copbdait när man ser en polis framför sig och man kör för fort så så ska man inte hålla sama hastighet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det borde vara allt

Top Bottom