Mildrad riktigadurco | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

riktigadurco

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: riktigadurco

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199657542328/

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 669007

Vad är din discord tagg? realbullen

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? reald1zzzy

Bild på banmeddelande: IMG_5939.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa "skaffa dig ett liv" till en staff

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär: Jag var i ett scenario med mina 2 kollegor i poliskåren och hade skottlossning mot 3 andra kriminella tror jag, vilket en av dem var en staff. Dem i bilen körde till oss och skottade om och om igen typ 7 gånger , man tänker (lagom copbait och sunt förnuft liksom) så sista gången dem kom till mig när jag var på en cross så siktade jag på föraren, han körde iväg och så sköt jag mot bilen, efter att jag träffade föraren säger han till mig att hoppa support för grov sunt förnuft. BTW klockan var 6 på morgonen när allt hände och när vi snackade i support sa han att jag skulle få ban för sunt förnuft, efter det så sa jag "Skaffa dig ett liv, klockan e 6 på morgonen liksom" då efter 5 minuter typ blev jag av med alla mina roller, polisroller, och fick rollen avstängd i avena discorden och p ban i servern för staff diss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själv tyckte jag att det var felaktig ban eftersom staff diss inte borde ränkas om man säger "skaffa dig ett liv" asså klockan var 6 på morgonen, men absolut om det var fel av mig så var det lite onödigt att lägga till den kommentaren till honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja: inte säga ngn onödig kommentar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? (ja.) Tilläg: jag är en mogen spelare och kan bete mig i rpt men helpers som tror att dem är ngt bara för dom har perms får mig att bli sur

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom