Godkänd reallazer22 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reallazer22

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
52
Trofépoäng
8
Användarnamn: reallazer22

Vilken arbetsplats ansöker du till? Cockatoos Night Club

Varför vill du bli Chef/VD? Då jag tycker att det är väldigt dålig aktivitet där och då jag har stor erfarenhet utav klubbar och annat så tror jag att det passar mig rätt så bra. Då jag IRL varit på många klubbar, och har varit chef på Moore club ett par gånger förr och har lyckats få upp aktiviteten väldigt bra. Och jag vet hur man styr och hanterar ett chef jobb.

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell, var med i ett gäng men vill va chef över cockatoos då det känns mycket roligare.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har varit chef på moore club ett antal gånger förr och tyckte att det va roligt och vet hur klubbar fungerar.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att anställa ett antal folk så det alltid finns aktivitet och alltid rullar. Vi kommer alltid att hjälpa våra kunder och sälja alkohol till dem när dem vill ha det. Och vill dem ha en speciell låt så fixar vi det med. Vi kommer att Försöka vara aktiva minst 3-5 gånger i veckan beroende på hur många det är IG.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Då jag har mycket erfarenhet utav att vara chef på flera olika jobb och även moore club. Och jag vet hur en klubb ska vara och hur man gör att klubben passar efter vad folk vill ha. Och då jag kan vara vaken sent på kvällarna och är aktiv varje dag och är jag inte aktiv så ber jag någon utav mina anställa att öppna upp och servera folk. Vi kommer även att ha lite rabatter då och då för att kunna locka folk.

Hur många bans har du? 0 Vad jag vet om.

QueztX.

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
43
Trofépoäng
8
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom