Inaktuell reallazer22 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reallazer22

Mod
Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
78
Trofépoäng
8
Användarnamn: reallazer22

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Ange ditt födelsedatum: 1 Augusti 2006

Ange ditt Discordnamn: reallazer22

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Edvin och bor i fina Östergötland är 06a o snart 19 år ung. Jobbar som lastbilschaufför om dagarna, efter jobbe så brukar ja skruva i garaget eller på någon utav våra båtar. Jag gillar att kö MC och bil. Gillar även att vara ute i naturen på fritiden med vänner o familj. På helger brukar ja va ute med vänner eller vara hemma och spela, spela är de jag brukar gö efter jobbe o garaget och på helger spelar jag som sagt ganska mycket ungefär hela dagarna.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-7 timmar varje vardag ibland mer. På helger runt 8-15 timmar beroende på va ja gör för något.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Oj någon vecka tror jag de e. Men spelat på servern i ett par år.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker om staff för jag vill vara del utav Staff gemenskapen på servern och skapa en bra gemenskap med de andra staffsen och medlemmarna på servern. Jag har mycket erfarenhet som staff och väldigt framgångsrik inom det suttit som Head-Admin. Jag vet vad jag vill få fram och lyckas med det och är de något som vore otydligt så förklarar jag mig själv så alla förstår, jag kan ta hand om alla olika typer av ärenden lugna som stressiga finns ingenting som jag inte kan ta med hjälp av mina kollegor till staffs. Jag vill kunna ta åtgärder på folk jag ser och vet gör fel ifall bevis finns tycker inte man ska blunda för något oavsett om det är sin polare eller inte alla ska få åtgärder. Ser jag att någon aktivt begår fel så kommer åtgärder att tas på direkten finns inget man ska blunda för även om de är staffs elle inte. Jag tycker däremot att alla personer förtjänar en andra chans oavsett vad de har gjort förutom terrordåd såklart. Men alla gör misstag och det är okej.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att upprätthålla servers regler och att se till att spelarna på servern har det roligt och trivs. Och ser jag att något är fel så är min uppgift att ta åtgärder jag ska inte blunda åt något. Jag är här för att hjälpa till min bästa förmåga. Oavsett vad som har hänt så ska jag hjälpa till så bra jag kan utifrån min förmåga och kan inte jag ska jag ringa på kollega.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med en god vän till många och en person de känner att de kan prata med ifall det är något. Kommer även bidra med aktivt arbetande mot regelbrytare och personer som inte kan bete sig allmänt eller som gör så att andra inte känner sig bekväma eller trygga på servern. Jag har alltid varit den personen som andra kan vända sig till vid hjälp då jag vågar säga ifrån vem det än är och jag ser allting ifrån allas perspektiv.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer väldigt bra och vet hur man ska agera och bete sig. Och skulle något bli allt för stressigt så tar jag hjälp av mina kollegor och skulle jag inte kunna klara av de så ger jag över ärendet till en annan, men det gäller att ta djupa andetag och ta de lugnt, och låta alla prata tills punkt och pratar folk i mun på varandra så kan man i värsta fall muta 1 person och låta den andra prata.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Jobb

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
+rep Mogen och kompetent staff sen tidigare.

crantioz

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
+rep väldigt mogen samt kompetent. skulle suttit väldigt bra i staff teamet.

UserGotHacked

Välkänd Medlem
Meddelanden
736
Trofépoäng
18
+rep Väldigt mogen, men kan bli mycket arbete att vara Staff + Rikspolischef, men det gör du utan problem.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Är staff.