Nekad .realali452432. | Temporär Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.realali452432.

Aktiv Medlem
Meddelanden
101
Trofépoäng
18
Länk till din steam profil: vne

Ditt Hex-ID eller BanID: 651383

Vad är din discord tagg? .realali048442.

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-05 192248.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jo dem personalen valde att banna mig då jag ferarp, Det var så här jag var i en trapp ja en grabb rikta på mig jah sprang ner sen döda han mig sen efter det bad dom mig hoppa support o gav mig indraget o ban

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Ja dom bad mig hoppa support jag hoppar sedan drog dom min kriminell roll och ban.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej , Tycker att denna staffen gjorde rätt så den va ej felaktigt

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Minns inte

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ja jag kunde ha gjort annorlunda är att jag inte borde sprungit ner, Och tat upp händerna istället

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaa,

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Varför överklaga en ban om du tycker det är korrekt lagd?
Din banöverklagan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom