Nekad .realali452432. | Ansökan som Forum-Mod [vAlexx]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.realali452432.

Aktiv Medlem
Meddelanden
101
Trofépoäng
18
Användarnamn: .realali452432.

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad heter du på discord? .realali048443.

Ange ditt födelsedatum: 5 Juli 2012

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jo det som får mig att ansöka till forum mod är att jag vill hjälpa till på avena rp, Jag ansöker även till forum mod för att anv rollen och inte abuse eller flexa självaste rollen jag ansöker för att göra mitt jobb. det som också får mig att ansöka till forum mod är att jag vill testa på detta området och flytta trådar osv.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Absolut, Det är viktigt att en tråd är i rätt kategori. Man ska sortera medlem för medlem, Och banöverklagande till banöverklagande aktiv osv. Så ni eller jag vet vad ni ansöker åt.

Får en ansökan vara kopierad? Nej verkligen inte, Är en ansökan kopierad så är det inte ens nån mening att läsa denna ansökan och isf är det enkelt o bli medlem osv.

Är det något med forumarbetet som du tycker kan förbättras eller ändras? Asså inte i nuläget jag tycker att forumet är redan bra snyggt, och såvidare men absolut kan de säkert förbättras nått, men inte nått jag tycker nu.

Hur skulle forumet se ut om du fick utforma det helt efter dina önskemål? Fattar inte denna frågan.

Hur ser din aktivitetet ut: Jo min aktivitet ser jätte bra ut, kommer kunna vara aktiv dagligen nog ifall jag inte är ute eller på nått, men när jag är hemma så skulle jag kunna vara aktiv.

Har du som mål att bli en del av Avena's staff team i framtiden? Ja

Tycker du att forumet i nuläget ser bra ut? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, bara att jag vill hjälpa till i avena rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom