Intervju real_megic1_1mike | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

real_megic1_1mike

Aktiv Medlem
Meddelanden
130
Trofépoäng
18
Användarnamn: real_megic1_1mike

Vad är ditt discord namn? real_megic

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef på Mekonomen för att jag verkligen tror på vad vi kan bygga upp här jag har ett driv för att leda och organisera och jag gillar att se både människor och verksamheten utvecklas jag vill att Mekonomen ska bli den mest pålitliga och respekterade verkstaden i stan inte bara för att vi fixar bilar utan för hur vi behandlar våra kunder och vårt team jag har både erfarenhet och viljan att ta ansvar och bygga något som håller i längden och jag ser det som en chans att bidra till staden på riktigt inte bara genom att driva ett företag utan genom att skapa jobb och möjligheter för andra också

Vad rollspelar du som för tillfället? kriminell

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit chef på flera andra servrar tidigare där jag ansvarat för både den dagliga driften och personalen jag har jobbat mycket med att bygga upp rutiner se till att alla i teamet vet vad de ska göra samtidigt skapa en bra stämning Jag har också tagit hand om nyanställningar kundkontakt och sett till att arbetet håller hög kvalitet så. Jag har bra koll på vad som krävs för att få en verkstad att fungera både smidigt och professionellt.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet genom att skapa tydliga rutiner så alla vet vad som ska göras samtidigt vill jag att alla i teamet ska känna sig delaktiga så jag lyssnar gärna på att höja kvalitén i både service och bemötande så kunderna verkligen känner att vi är verkstaden man kan lita på dessutom tänker jag jobba med att effektivisera arbetet så vi sparar tid utan att tumma på kvaliteten

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? NEJ

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör välja mig som chef för att jag har erfarenhet driv och vet hur man bygger upp ett starkt team jag tar ansvar ser till att jobbet blir gjort och har en tydlig vision för hur vi kan utveckla Mekonomen

Hur många bans har du? vet inte tror 11

Top Bottom