Inaktuell Real09 | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real09

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ange ditt födelsedatum: 12 September 2009

Ange ditt Discordnamn: Real09

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en trevlig person, gör vad som krävs för att hjälpa folk. Jag är mycket driven person och kan mycket saker!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv 5 timmar och uppåt!

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 månader om man räknar med för de gångerna jag varit medlem på avena för 8 månader sedan.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag är kompetent och vet vad jag gör. Jag är dessutom mycket driven och kommer absolut vara det som Staff och göra vad som krävs. Jag vill även bli Staff för jag vet hur det är och på vilka sätt man hanterar det. Jag vet också hur jag ska kunna förbruka mina perms och på vilka sätt dom ska hanteras. Jag är väldigt kunnig och har varit staff på flera andra servrar. Anledningen till varför jag även ska bli Staff är för att jag är väldigt aktiv och kommer göra allting i min makt för att kunna vara så bra Staff som möjligt och inte låta att något regelbrott ska förekomma. Jag kan till exempel dessutom flera många kommandon som till exempel /samtal, /bring, /tpm och /goto.

Jag kommer specca mycket och göra dom sakerna som en staff ska göra osv. Jag kommer vara mycket aktiv. Jag kommer vara mycket aktiv eftersom att jag vill ta en liten paus från RPN kanske rpa lite då och då men övrigt kommer jag att specca och göra så att alla regelbrott följs osv. Jag vill ta ett nytt steg inom Avena och kommer kämpa för det.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff helt enkelt är att kunna specca och kunna ta åtgärder på folk som begår regelbrott helt enkelt. Det är också viktigt att kunna veta dessa följande kommandon som en staff:
/bring
/goto
/spec (id)
/spec off
/giveitem (id)
/tpm
/ban
/kick
/svban
/revive (id)
/dv
/togglename
/toggleid
/freeze id
/unfreeze id
/setjob
/ooc
/banoffline för att banna någon som är offline.
/car och senare spawnnamnet för bilen)

Det är väldigt viktigt som staff att kunna ha kolla och reda på saker och ting och just därför vara så aktiv som möjligt som en staff.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer lägga upp bra planering för hur mycket Staff arbete jag kan göra och för hur mycket jag inte kan göra på så sätt kommer det bli enklare för mig och veta hur långa jag till exempel ska specca. Jag kommer göra verkligen ALLT för att kunna specca så mycket som möjligt och kommer försöka göra så mycket som möjligt tid för att kunna specca. En sak jag kan säga är att jag verkligen kommer att kämpa med speccandet och slösa timmar på det för att jag gillar det. Kommer bidra även med ätt större engagemang än vad de flesta staffsen gör och kämpa hårt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tycker att en staff ska agera proffesionellt självklart. Det kan vara genom att var lugn i stressiga situationer. Man som staff är alltid en förebild för vanliga medlemmar. Jag hanterar stressiga situationer på bra sätt genom att försöka vara lungn samt andas djupa andetag för att kunna vara lungn. Mycket viktigt att kunna vara lugn som staff speciellt när man är i utmanande ärenden.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Yes

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Donation, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Det finns ingen, men helst inte de jag inte valt då jag inte känner mig trygg med dessa som jag inte fyllt i då jag gärna vill arbeta inom dessa områden som jag valt då jag är mera engagerad i dessa områden. Jag brinner för avena verkligen!!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38