Godkänd real.kurden | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real.kurden

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: real.kurden

Ditt namn: YOUSEF

Ange ditt födelsedatum: 1 Juni 2011

Ditt Discordnamn: real.kurden

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: då det är sommarlov är jag aktiv 10timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1

Varför ansöker du som servervakt på Avena? varför just jag ansöker till staff på avena är att jag vill få bort alla lallare här på avena rp så vi kan ha ett bra rp där folk kommer vilja komma till oss då vi har seriös rp jag vill få bort dom här icke medlemmmarna som sitter och lallar på torget

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: en servervakts uppgift är att inte leta efter brott då brottet ska komma till mig jag kan sitta och rpa som en helt normalt krim eller medborgare och om jag ser att dom sitter och lallar kan jag scicka dom på sv ban eller kick om dom har gjort något grovt som terrordåd och jag har clip och har vart med i händelsen då svbannar jag scickar clipet till en satff så kan staffen förlänga bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? varför jag vill bli servervakt på avena roleplay är att jag är kompetent kan mycket inom denna rollen och jag lallar inte med denna rollen för att ha kullt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: tex min vän säger till mig svbanna 3 pers bara för att dom säger hållkäften till dom är det ingen anledning för mig att svbanna dom så jag säger nej till min vän som vill att jag ska svbanna han

mille5

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
47
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38