Nekad razmus | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

razmus

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: razmus

Vad är ditt namn i verkligheten? razmus

Vad är ditt discord namn? rzmeno096

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2000

Berätta om din karaktär. razmus ollshon och han är 25 år gammal och är född och uppvuxen i göteborg där han hade en väldigt stökig och rörig uppväxt. Dessutom så hade han inte så bra relation med sin pappa eller mamma vilket i sin tur resulterade i att han nästan bara bosatte sig hos sin mamma där han växte upp. khalids barndom förutom stöket präglades av mycket fotboll och en del kampsport vilken han tyckte var väldigt kul och det var även ett sätt att komma ifrån verkligheten lite. Skolan gick inte heller så jättebra där det också präglades av mycket bråk och svårigheter. Men tillslut så lyckades han klara skolan och det var något som verkligen visade ljuset i livet för khalid. Så direkt efter skolan så fick khalid jobb på ICA MAXI och har nu jobbat där i 4 år och är redo för nya äventyr. Målet är att få fylla upp drömmen som att bli bil mekanikere och hjälpa alla invånare och visa att alla kan oavsett bakgrund eller livsstil och det är något han vill göra till verklighet här på Avena.
Han e lojal hjälpsam och mycket trevlig

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snab stark snäll modig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag kan ta rpandet för högt i ett scenario och kan bli sur när folk snackar skit om min famlilj ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja, jag har tidigare erfarnhet med flertal timmar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har spelat fivem avena 2 månader

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man offrar sig. för att den andra karaktären ska få en w beroende på hur scenariot utvecklas.

Vad är suntförnuft för dig? det är lågist tänkande så som du tänker i verkligheten så ska du tänka i rollspelandet som exempel man skulle inte köra 500 kmh i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random deathmatch vdm vehicle deathmatch powergaming metagaming NLR Lall combat log

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom