Användarnamn: razmus
Vad är ditt namn i verkligheten? razmus
Vad är ditt discord namn? razmunson14
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2000
Berätta om din karaktär. SNÄLL COL BRA TARK
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snab stark col
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan brita ben kan inte katan bra fatig
Vad kan du bidra med till serverns RP? HA KUL
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jAG HAR vation
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? n förhandling ger du efter mer än nödvändigt, vilket gör att motparten får en större andel eller bättre villkor
Vad är suntförnuft för dig? unt förnuft är en vardaglig benämning på sådant förnuft som rör sig på en alldaglig och lättförståelig nivå
Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte får vdma eller rdma och ingen compbait och inte metagamin.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? JAG SKULE VARA EN BRA POLIS
Vad är ditt namn i verkligheten? razmus
Vad är ditt discord namn? razmunson14
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2000
Berätta om din karaktär. SNÄLL COL BRA TARK
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snab stark col
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan brita ben kan inte katan bra fatig
Vad kan du bidra med till serverns RP? HA KUL
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jAG HAR vation
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? n förhandling ger du efter mer än nödvändigt, vilket gör att motparten får en större andel eller bättre villkor
Vad är suntförnuft för dig? unt förnuft är en vardaglig benämning på sådant förnuft som rör sig på en alldaglig och lättförståelig nivå
Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte får vdma eller rdma och ingen compbait och inte metagamin.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? JAG SKULE VARA EN BRA POLIS