Nekad Rasmus21 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus21

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasmus21

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Sven Bertil och jag har haft en väldigt bra uppväxt som ung men har varigt mycket jobb och slitande men nu börjar allt lugna sig. Mina intressen är bilar och att gymma. Jag är en väldigt lojal person och sprider mycket glädje och mina framtidsplaner är att börja jobba på SC styling.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Sprider glädje, Har en god ton mot alla i staden, allmänt snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Börjar bli gammal, lite tröt och ruskig, ser lite halv dåligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? att det blir en rolig RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat RP i snart 2år och har lärt mig väldigt mycket på dom 2åren så det skulle jag säga att jag har

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte bara jag själv ska vinna i ett scenario, så att man låter andra vinna ett scenario också

Vad är suntförnuft för dig? Det är ju att man ska reagera lika dant på saker som händer som om de var i riktiga vardagen

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM det betyder att man inte får döda utan en bakomliggande anledning. Sen Metagaming betyder att du använder dig av information som du fått utanför spelet. Sen har vi VDM och det innebär att man använder sin bil som ett vapen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag känner att jag har fått med det mesta.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Granskar

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Nekad efter muntlig intervju vänligen ansök igen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom