Nekad RalleGD | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RalleGD

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? FJANTEN2.0

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Ralle Boström föddes 2003 och bodde med sin mamma, pappa och sin lillasyster på Öland och familjen bodde i ett rött hus nära havet hela familjen hade ett stort intresse av att fiska. Ralle har stora känslor för sin familj och älskar dem väldigt mycket. Men efter ett tag började Ralles polare Adam prata om en stad som heter Avena med många olika ny upplevelser t.ex. snygga bilar och lyxiga hus. Så när han hade fyllt 19 och gåt ut gymnasiet fick Adam en idé av att flytta till storstaden Avena och då tänkte Ralle att han måste följa med för Adam är ju hans närmsta kompis så dem tog ett tåg till Avena och flytta ditt. Ett år senare hade Ralle fått ett stort intresse av bilar och ville gärna börja jobba på SC styling så han frågade chefen av SC styling om en provanställning och det fick han. Efter ett tag då Ralle hade jobbat 5 dagar i veckan och hade till slut råd med en Ford som han köpte.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Framgångsrikt i det han före tar sig, påhittig och hjälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Envis med saker han vill göra, har kraftig allergi mot katter och kan lätt bli grinig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa folk att pimpa bilen t.ex. specialdesignade bilar. Ifall folk behöver hjälp med små saker som att bli skjutsade så gör jag gärna det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat UNIVE innan typ ett halv år men sedan tröttnade på servern och ville hitta en ny

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska underlätta för motparten i vissa scenarion då dem också ska vinna t.ex. om man kör ett bil race och man har en snabbare bil en motparten så kan man köra långsammare eller bara göra det svårare för sig själv.

Vad är suntförnuft för dig? Det betyder när det inte finns några regler så får man tänka själv så det blir bra för andra individer och t.ex. för miljön det vi använda det vi kallar snusförnuft.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM= betyder ( vehicle deathmatch) och innebär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen för att döda eller skada andra personer utan en helst anledning. RDM (random deathmatch) innebär att man dödar någon i staden utan en någon helst anledning. t.ex. du pratar med någon i staden sen när ni säger hejdå så slår du ner hen och dödar hen utan ett bakomliggande scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej elller jag heter gagulken eller Gagulken på steam.

RalleGD

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
jag fick en ogiltig ban för Krim utan Krim som sedan blev överklagad och sen hade jag inte kvar mitt medlemskap och jag skulle väldigt gärna få tillbaka det

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Nekad,
Anldning: Du måste hetta samma på steam som på discord.

Du får ansöka igen om 24h!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng